14 Disember 2010

Top 10 Game of the year 2010

Wah!Dah lama kami tidak update sesuatu di blog ni.Maaflah kesibukan sedikit.Penyelaras dan saya masing-masing sibuk dengan tugas.Tak apa.Post kali ini saya akan list kan 10 game terbaik tahun 2010.Tak salahkan senaraikan game?Ia juga aplikasi dalam komputer dan ada kebaikan bermain game sekiranya kita pandai menilai sesuatu permainan video game tersebut.Ok lah,saya akan senaraikan pada 2 bahagian. Satu top 10 game yang terbaik tahun 2010 dinilai oleh laman sesawang game-game seluruh dunia dan satu lagi top 10 game yang saya dah pun main untuk tahun ni.Maaf kalau bahagian saya tu terdapat game yang dah sedikit lama.

Saya akan listkan 10 game terbaik yang saya dah main untuk tahun ni:

1. Assassin Creed II.
2. Need For Speed Hot Pursuit
3. Ninja Blade
4. Lost Planet 2
5. Blur
6. Need For Speed Undercover
7. Need For Speed Shift
8. Split Second
9. PES 2010
10.FIFA 2010

Itu Antara Game terbaik 2010 yang saya pernah main.Ada juga yang belum habis main sebab tak ada masa.hehe.
OK sekarang saya akan senaraikan 10 game terbaik yang telah di iktiraf.
maaf saya tidak ikut turutan kerana kedudukannya tak sama pada setiap laman web masing-masing.

1. Starcraft II. Wing of Liberty
2.
Mass Effect 2
3. Sid Meier's Civilization V
4. Battlefield: Bad Company 2

5. Bioshock 2
6. Assassin's Creed 2
7.
Just Cause 2
8.
Metro 2033
9.
Splinter Cell Conviction
10.
S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat

Info-Info ini saya ambil dari laman web gameranx.com.mungkin di web lain tidak sama kedudukannya.tapi inilah info yang saya dapat dan ingin dikongsi bersama:)
Next time saya akan update top 10 software untuk 2010.:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan